LisakovskModel pengubah kuasaModel dan spesifikasi yang berbeza mempunyai kegunaan yang berbeza

  • masa pelepasan:2024-02-29 16:37:06
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:454
  • Penerangan pantas:

    Lisakovsk,Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau

Kandungan artikel

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

LisakovskPrinsip pengubah jenis kering melangkah naik: pengubah jenis kering melangkah naik ialah komponen yang menukar tekanan AC komunikasi rendah,LisakovskHarga pengubah jenis kering 1250kva, aliran semasa besar dan impedance karakteristik kecil ke tekanan AC komunikasi tinggi, tekanan semasa kecil dan impedance karakteristik besar. Apabila ada sirkuit AC dalam koil asal, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama sumber, orang pengumpulan tarikh pengumpulan, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Keperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Rakomendasi dan konsultasiOleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang dan D (atau D) adalah kawat segitiga.


LisakovskModel pengubah kuasaModel dan spesifikasi yang berbeza mempunyai kegunaan yang berbeza



Menurut keadaan retak,LisakovskBerapa banyak pengubah minyak 200 KVA, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

ejenSebab api dalam pengubah kuasa

Apabila kuasa output P bagi pengubah sama dengan kuasa input P, efisiensi & ETA; Sama, pengubah tidak akan menyebabkan kehilangan. Tetapi sebenarnya, tidak ada pengubah seperti itu. Energi elektromagnetik pengubah sentiasa menyebabkan kehilangan kunci kehilangan semacam ini adalah kehilangan tembaga dan kehilangan besi. Kehilangan tembaga merujuk kepada kerugian disebabkan oleh bilangan pusingan koil pengubah. Apabila arus mempunyai demam menurut bilangan pusingan koil, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi, ia dipanggil kehilangan tembaga.

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

LisakovskPenjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

LisakovskMaklumat produk lain
  • GardabaniHarga pengubah jenis kering 1000 KVAPengetahuan asas yang berkaitan mungkin lengkap

    GardabaniHarga pengubah jenis kering 1000 KVAPengetahuan asas yang berkaitan mungkin lengkap

  • OffenbachPlatform penangkapan hidraulik mikroHad pengeluaran produk akan dikurangkan

    OffenbachPlatform penangkapan hidraulik mikroHad pengeluaran produk akan dikurangkan

  • OffenbachFixed boarding bridgeKumpulan beli secara beransur-ansur berkembang

    OffenbachFixed boarding bridgeKumpulan beli secara beransur-ansur berkembang

  • WuyiJembatan pengangkutan yang tetapCara mengatasi kesalahan penggunaan

    WuyiJembatan pengangkutan yang tetapCara mengatasi kesalahan penggunaan

  • WuyiPlatform angkat bimbitManfaat ekonomi perusahaan menurun dengan ketara

    WuyiPlatform angkat bimbitManfaat ekonomi perusahaan menurun dengan ketara

  • WuyiPlatform penangkapan hidraulik tahapApakah jenisnya

    WuyiPlatform penangkapan hidraulik tahapApakah jenisnya

  • KhoniHarga pengubah jenis kering 1000kWApa yang menyebabkan kegagalan ketepatan pemesinan yang tidak

    KhoniHarga pengubah jenis kering 1000kWApa yang menyebabkan kegagalan ketepatan pemesinan yang tidak

  • SwarthPlatform penangkapan hidraulik produksiPernahkah anda melihat kelebihan dari

    SwarthPlatform penangkapan hidraulik produksiPernahkah anda melihat kelebihan dari

  • segera:Peringatan: Maklumat LisakovskModel pengubah kuasaModel dan spesifikasi yang berbeza mempunyai kegunaan yang berbeza memberi anda LisakovskModel pengubah kuasaModel dan spesifikasi yang berbeza mempunyai kegunaan yang berbeza oleh syarikat kami, perkhidmatan LisakovskModel pengubah kuasaModel dan spesifikasi yang berbeza mempunyai kegunaan yang berbeza dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LisakovskModel pengubah kuasaModel dan spesifikasi yang berbeza mempunyai kegunaan yang berbeza, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LisakovskModel pengubah kuasaModel dan spesifikasi yang berbeza mempunyai kegunaan yang berbeza. LisakovskModel pengubah kuasaModel dan spesifikasi yang berbeza mempunyai kegunaan yang berbeza di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LisakovskModel pengubah kuasaModel dan spesifikasi yang berbeza mempunyai kegunaan yang berbeza, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!